15 listopada 2013

Domowa Bomba Odżywcza - Szampon Jajeczny i Odżywka Proteinowa!

Przepraszam, że znów mnie długo nie było, ale egzaminy, egzaminy i  jeszcze raz egzaminy mi się zwaliły na głowę z powodu zakończenia połowy, półrocza.. :(

Z tego powodu ma 7 notatek niedokończonych i nie opublikowanych, no cóż muszę to nadrobić!

Dzisiejszy post to praktycznie moja lodówka, która znalazła się na włosach. :)

Wybaczcie za niezbyt ciekawe ujęcie, ale zdarzyła mi się mała wpadka.. :(



Szampon Jajeczny: 
* 1 małe jajko
* łyżka odżywki
* łyżka miodu
* 2 łyżki soku wyciśniętego z cytryny

I dokładnie mieszamy wszystko.

Na zdjęciu jest brązowy bo przez przypadek  wrzuciłam tam cukier brązowy oraz trochę kawy, składniki miały iść do 3 szklanki na peeling, no cóż wyszedł mi szampono-peeling. *rozdziawa*

Odżywka Proteinowa:
* 2 łyżki drożdży
* 2 łyżki mleka ( ja dodałam sojowego )
* wedle uznania kilka łyżek jogurtu naturalnego
* łyżka odżywki
* łyżka miodu

I dokładnie mieszamy wszystko.

Do obu przepisów dodałam odżywki bo się bałam po prostu, że nie umyje ich za dokładnie. Następnym razem nie dodam odżywki i zobaczymy co to wyjdzie. Włosy są dość miękkie, ładnie pachną i układają.
Ogromną zaletą takich domowych mieszanek jest to, że produkty są naturalne i raczej nie powinny nam podrażniać skóry głowy.  :)

Używacie, macie jakieś swoje ulubione domowe szampony, odżywki, maseczki, które polecacie ? :D

4 komentarze:

  1. Maski sama robię, ale szamponu to bym się bała, gratuluję odwagi heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe, ja również robię tylko sama maski i jakieś tam bzdurki, ale szampon interesujący:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zrobiłabym sama szamponu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie ? Dodajesz mocniejszą, ale nadal bez silikonów odżywkę i włosy następnego dnia powinny wyglądać w miarę porządnie, jeśli się boisz to możesz zawsze wcześniej umyć włosy delikatnym szamponem, albo szamponu tam troszeczkę dodać zamiast odżywki. :)

      Usuń

Ciekawe posty