25 października 2013

Moje ciało pokochało, czyli kilka nowości!

Witajcie dziś chcę Wam pokazać moje kosmetyczne hity, które bardzo polubiłam. :)
Przedstawię Wam w kolejnym poście moje październikowe hity do włosów. c;

A więc zaczynamy...

Miejsce I - Nivea, lip butter ♥



Balsam, masło do ust mam w dwóch " smakach " w karmelowym i malinowym.
Przyznam się, że ja jadłam, a raczej " zlizywałam" z ust oba i tak naprawdę oba podobnie smakują. Częściej używam karmelowego co będzie widać na zdjęciu poniżej. Kupiłam oba na początku października więc wydajność bardzo dobra a używam ich kilka razy dziennie. :3




Zalety:
- świetnie nawilża usta i chroni przed pękaniem 
- dobrze smakuje
- przystępna cena jak na taki dobry balsam, koszt jednej sztuki ok. £1.20 = ok 6 zł.
-  pojemność 19 ml

Wady:
- ciężko się otwiera opakowanie

Miejsce II - Oriflame, Krem do rąk - Chocolate Dream ♥



Krem do rąk o zapachu czekolady. Mimo iż  mam go od tygodnia to w ciągu tego czasu podbił moje serce. Jest to jeden z najlepszych kremów do rąk jakich miałam z pod względu nawilżania. ;3
Szybko się wchłania i nawilża, a potem rączki są baaardzo mięciutkie. *_*



Zalety:
- dobrze nawilża ręce i nawet łokcie xd
- pięknie pachnie
- pozostawia zapach na dość długo
- bardzo wygodnie, standardowe opakowanie - 75 ml


Miejsce III - DermaVio, Coca Body  ♥


Kakaowe masło do ciała, które mnie urzekło również pod względem nawilżania. Masło jest niby kakaowe, ale wcale tak nie pachnie. Zapach, zapach kojarzy mi się z orzechami bardziej niż z kakaowym zapachem.
Masło świetnie nawilża, zapach szybko znika. I co mnie zdziwiło to to, że ujędrnia skórę z czego się bardzo cieszę. :) Tego masła używam od miesiąc i stwierdzam mega wydajność. :3


Zalety:
- balsma dobrze nawilża i ujędrnia skórę
- masło jest wydajne
- dobra konsystencja
- ładny zapach
- standardowe, wygodnie opakowanie
- produkt nie testowany na zwierzętach



I to jest koniec mojego małego rankingu. Używaliście może tych kosmetyków ? Macie swoich ulubieńców, których polecacie ?  :) Jeju, mam tydzień wolnego i strasznie się ciesze w końcu będę miała czas aby dodać zaległe posty i odpocząć. :D Jestem jeszcze bez planów na weekend, ale zapewne znajdą się w nim ćwiczenia i włosy. :D  A Wy jakie macie plany na weekend? :) Macie może jakieś chorografie taneczne godne polecenia, albo jakąś zumbę?  Miłego wieczorku. :3

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam masełka Nivea! Sama miałam wersję malinową, a teraz wanilia :) Niestety faktycznie te małe słoiczki czasem ciężko otworzyć.. Jednak ten zapach <3!!
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest wersja waniliowa ? :O W sklepie widziałam tylko karmel, malinę i zwykły standardowy, bez dodatków. :)

      Usuń
  2. Uroczo tutaj. Podoba mi się szablon bloga i ogólnie notatki są ciekawe.
    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. te masełka zawsze bardzo mnie kuszą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i będę mogła powiedzieć, że jestem od nich uzależniona, haha. :)

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale o masełkach nivea słyszałam bardzo duzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie miałam z Twojej listy, ale myślę, że kupię sobie masełko do ust z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Ciekawe posty