15 września 2013

Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy ( Nowa Receptura )

Witajcie !
Już się wyspałam, a z powodu  dużych zaległości dodam jeszcze dziś kilka recenzji. :)


Wcierka Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy.






                                              Skład:                                                   




                                          Dostępność i cena                                                     

Wcierkę znajdziemy w osiedlowych aptekach, powinna być nawet w tych mniejszych.  Jeśli nie znajdziemy w aptece to warto poszukać na allegro. Kosztuje około  11 - 15 zł.


                                       Stosowanie i zapach                                    


Wcierki używamy przez 3 tygodnie, robimy kilka dni przerwy ( ja robiłam tydzień, używałam wtedy zupełnie innej wcierki ) i znów wcieramy przez 3 tygodnie i przerwa. Ten cykl można powtarzać do upadłego, ale warto zaopatrzyć się w inną wcierkę dlatego, że skóra głowy może się do niej przyzwyczaić i wtedy efekty mogą się zmniejszyć. Jantar pachnie męskimi perfumami ( nie lubię akurat takiego zapachu ;/ ) dość, szybko ten zapach znika, na początku jest intensywny, a potem go nie ma.




                                      Opakowanie i wydajność                             

Szklana buteleczka mieści w sobie 100 ml. Producent zaleca stosowanie preparatu przez 3 tygodnie. A jedna taka buteleczka starcza mi a 2 tygodnie. Jantar ma konsystencję wodnistą, bardzo wodnistą jest trochę taka żółta.


                                       Wpływ na włosy...                                        


Przez 2 kuracje Jantarem zauważyłam, że trochę urosły  mi włosy. Nie jestem dokładnie pewna ile, ale wstawię zdjęcie swoich odrostów. Tej wcierki, nie używała w starej wersji więc nie mogę porównać działania. Jeśli będę chciała znów przyśpieszyć porost włosów, na pewno jej użyję. 

Jak uważacie, która receptura lepsza ? c;

1 komentarz:

  1. ciekawa jestem jak zadziała na moje zniszczone włosy i baaaardzo wrażliwą skórę głowy... muszę się wybrac do apteki :)

    OdpowiedzUsuń

Ciekawe posty