22 września 2013

Dzisiejszy nabytek & wrażenia po koncercie !

Witajcie !

Edytowanie i poprawianie notatek, jest jednak baaardzo męczące. :c
Chciałam Wam pokazać mój nabytek, a raczej wczorajszy (bo jest już po 12 ) i opisać trochę koncert, :D

                                                          Zakupy                                                                



1. Szampon i odżywka dla dzieci - chciałam go wypróbować ze względu na sprawdzenie reakcji moich włosów na szampon dziecięcy i przy okazji ładnie pachnie tak, jak galaretką o smaku owoców leśnych. xD

2. Krem Nivea - zamierzam używać go do kremowania włosów.
3. Plastry do nosa - znalazły się przypadkiem na tym zdjęciu, ale trudno niech zostaną.


Nie wiem, czy wiecie, ale mieszkam w Anglii i krem Nivea trochę bardzo mnie zaskoczył tym :


Tak, zaskoczyło mnie to, że jest napisane po polsku. xD
No i nie wiem, czy w Polsce też tak już jest, ale mimo, że jest wrzesień są już rzeczy na Halloween, ale to rozbroiło system. xD



Święta, święta już we wrześniu. xD



                                            KONCERT                                                                                                           Motionless In White, Leeds, 18.09.2013 <3

Wybaczcie jakoś, ale lampy i mój zoom. :c




Josh jest taki silny, kilka razy podnosił swój keyboard  i tłum krzyczał.  xD


Było bosko. *_* To nic, że zostałam wepchnięta w ścianę i mam kilka siniaków. Wypróbowałam swoje glany i okazały, że świetnie " działają " ! :D



Miała być z napisem MIW, ale jest z GOTK ( byli 2 supportem )

A Wy używacie szamponów dla dzieci ? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciekawe posty