5 października 2013

Podsumowanie Miesiąca - Wrzesień

Witajcie !

Dziś chcę Wam przedstawić produkty, których używałam we wrześniu i przedstawić " efekty " na włosach...

Zacznę od kosmetyków. 
Szampony 

                               



1. Ziaja - intensywna regeneracja.
2. Bristows - suchy szampon
3Timotei Pure - szampon " Naturalne oczyszczenie "
4. Alterra Feuchtigkeits - granat i aloes


Maski i odżywki 



1. Biovax, maska - naturalne oleje
2. Biovax, maska- włosy suche i zniszczone
3. AVON, Advance Techniques, maska - do wszystkich typów włosów
4. Isana Hair - odżywka 2 minutowa
5. Alterra, maska - odżywka

Oleje i zabezpieczenia



Numerki od lewej ( zielony produkt )

1. AVON, Advance Techniques - serum dodające blasku
2. AVON, Advance Techniques - serum na zniszczone końcówki
3Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką
4Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z skrzypem polnym
5Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy olejem arganowym 
6. BIOSILK - jedwab do włosów
7. Olejek arganowy

Wcierki

                                       

1. Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy
2Elfa, Green Pharmacy - eliksir ziołowy 

Już bardzo mocno tęsknię za Alterrą, była cudowna, postaram się jeszcze dodać recenzję na jej temat bo jest godna uwagi oraz polecenia.. To samo mogę równie dobrze powiedzieć, o masce biovax'u - naturalne oleje. Bez tych produktów jest mi smutno, a to dopiero początek  Października. :((


Postanowienia Październikowe

1. Olejowanie włosów 2 razy w tygodniu
2. Używanie maski  
3. Zaopatrzyć się w sienie lnu i kozieradkę
4. Zahamować wypadanie włosów ( strasznie mi wypadają, moje włosy nie lubią jesieni i wiosny
5. Jeszcze bardziej zgłębić się w skład kosmetyków
6. Odbudować i wzmocnić włosy 



1. Moja mam miszczem robienia zdjęć...
2. Natalia miszczem painta...
3. Wszystko zostaje w rodzinie, jak należy...

Tak, jak tylko wyzdrowieję dodam obecne zdjęcie włosów, bo obecnie jest okropne, jak widać.

Podcięłam we wrześniu trochę końcówki z 2 cm więc sądzę, że całkiem sporo urosły...
.
Polecicie jakieś maski, wcierki na porost włosów, albo przeciw wypadaniu ? Zastanawiam się na olejkiem Khadi, ale koszt przesyłki bardzo mnie dobija. ;/

1 komentarz:

Ciekawe posty