1 października 2013

#bubel Moja pierwsza kosmetyczna masakra, czyli Barwa Natury...

Cześć, dziś chcę wam pokazać buble, czyli szampony- Barwa Natury...

Jak byłam w Polsce to kupiłam dwa firmy, szampon jajeczny i piwny. Nie chcę robić antyreklamy tej firmie, ale te szampony są okropne... Zamiast leczyć, wzmacniać, regenerować to tylko niszczą, przesuszają i podrażniają...



Skład:
a) Szampon Piwny



b) Szampon jajeczny 



Wydajność

Wylałam małą kroplę na rękę, a wylało się z opakowania 3 razy więcej niż chciałam. Podczas mycia jest podobnie. Obu szampanów użyłam z 4 razy ( na jedno bycie myłam 2 razy ) i połowa opakowania zniknęła. 





Zalety

- cena
- dostępność
- wygodne opakowanie

Wady

- podrażnia skórę głowy
- przesusza włosy
- plącze włosy 
- okropna wydajność
- daje efekty odwrotne niż producent obiecuje

Szczerze ? Strasznie mocno rozczarowałam się tymi szamponami bo miałam nadzieję, że będą naprawdę dobre. A tym czasem " dobrze " myją tylko moje czepki po maskach...


Używaliście, jak u Was się sprawdził ? 

3 komentarze:

  1. no to się trzeba nauczyć wylewać odpowiednią ilość zamiast narzekać, że się tyle wylewa. nic trudnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt do zdjęcia to była moja wina, że wylało się więcej. Ale powiedz mi jakim cudem reszta szamponów starsza mi na ok miesiąc. A z tego szamponu zniknęła prawie połowa butelki po 2-3 myciach ? Konsystencja tego szamponu można porównać do wody.

      Usuń
    2. no tak, tylko to są szampony stricte oczyszczające, do stosowania raz na jakiś czas do całkowitego oczyszczenia włosów z silikonów i innych nadbudowanych na nich substancji, po nich włosy wyglądają tak, jak wyglądają NAPRAWDĘ, tz. bez żadnych upiększaczy. radzę się zapoznać z oczyszczającą formą szamponów z sls i korzystaniem z nich w odpowiedni sposób, wtedy okażą się super wydajnym produktem :D

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Ciekawe posty